Gesamtzahl der Seitenaufrufe

Donnerstag, 1. Dezember 2016

Wat mutt dat mutt

 Dat Johr is boold üm, so völ is passeert!


Ik mutt mi hier ja mool seen laaten, dat mog ik ok geern. hett völl to lang dürt, seeht mi dat nau.
Nu is all wedder Adventstied und överall gahn de Lüchten an. In dies Tied willn see all  war godes doon, ober de Welt is verdreit.
De Politik versteiht man blot halflang und de Minschen bünt dörnanner.
Ok ik heep so mine Twiefel un weet nich wo ik dran bün.
Min Geduld is ober een Markenzeichen un ik kann wachten.
Nu bün ik egentlich froh, dat nich all Lü platt versteiht und man in de Spraake ganz anners snacken (proten)kann.
Int Blog mutt man vörsichtig wesen, dor is man gau wech vant Fenster. immer fein mitschwemmen, as de Masse, neee dat liggt mi nich.
Ik  moog mi Sörgen över Trump un Erdogan, ober watt kann man dön. Nu bünt ok noch de Wahlen in Dütschland . Bi de Eu weeten se e ok nich recht watt see maaken sulln, kien Plaan. Wo lang eene Gurken  wesen sall, off eene Möhre, ja , int Huusholn de Elekrogeräte  ticken salln. allns word beschränkt, ober inne Politik weeten see nich wor dat lang geit.
See verdeenen Geld genoog, dorvör mutt watt röverkommen, aber bi mi is noch nix ankoomen.
Dat wull ik mool seegen. Nu wünsch ik joo eene goode Adventstied und blievt  tofree un  blied,
ok wenn dat schwor faalt.
Elskeline prot platt (c)


5 Kommentare:

  1. Ik wünsch ok eene goode Adventstied - und det aus Berlin! :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Liebe Gertraud, das ist der hammer, Du kannst platt? Das freut mich aber riesig, habe ich nicht erwartet aus Berlin.:-))
      Liebe Grüße zu Dir, Elskeline (Marie Claire) bei Google Plus, habe mehrere Nicknamen

      Löschen
  2. ....ich hab`s echt nicht gelesen bekommen..zu schade..., aber es sieht hübsch aus...
    seufz, dat werd ich nbie lernen, dazu müss ich wohl hoch - ins Platt..
    herzlich lächelnd Angel...

    AntwortenLöschen
  3. Hallo Klärchen ;-)
    Es war mir ein besonderes Vergnügen, diesen Text zu lesen. Nicht, dass ich Fachfrau in Platt bin, aber ich habe vor Jahren Holländisch gelernt ( war 13 Jahre in diesem Land ) und diese beiden Sprachen sind doch fast Eins ;-)
    Mit allem was ich gelesen habe, stimme ich mit ein!
    Leider kann ich nicht auf Platt zurückschreiben, aber ich freu mich schon auf Deine nächsten Zeilen.

    Mit lieben Grüßen
    Elisabetta

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Liebe Elisabetta, sei herzlich willkommen. ich freue mich, dass du den text verstanden hast.
      kritisches lasse ich in platt stehen.Die holländer verstehe ich auch, wenn sie langsam sprechen. geschrieben bekomme ich es auch zusammenostfriesland liegt ja auch an der grenze, Gronningen ist nicht weit.
      Dir einen schönen 3.Advent, Elskeline

      Löschen