Gesamtzahl der Seitenaufrufe

Dienstag, 13. Dezember 2016

Dat is so moi fierlik






Dat is so moi fierlik


Wo kummt dat blot


dat mi in Wienachtstied so fierlik to mod is.


Överall gahnt all fröh de Lüchten an


Kersen stahnt int Fenster


de Kamiobend givt son heimelige Warmte off.


Eeen moi Tass Tee,


un de ersten Wiehnachtskekse föhlen sük göd up de Tung an.


Ik överleeg, dat een oder anner Geschenk fehlt mi noch.


Nix groodes, ik heeb all rümfragt,  ober de bünt woll all


wunschlos glückelk .


Duschgel un een lüttje Duftnote för de Sportlers, dat is de Bigabe.


Een beeten Pinunse in Umschlag kummt dorto.


Ik finn dat ja infallslos, ober se schient tofree dormit.


Dit Johr heep ik dann wat sülmst mookt. Konfitüre ut Pfirsich un Banane,


dat smeckt good.


 Ja un denn  heb ik Kalenners bastelt. Fief  Stück vör min Frünnen.


De heb ik mit Post verschickt un se bünt all ankomen.


Dat was de gröste Arbeit. Jeden Aobend heb ik an Computer seten  un de Drucker stun nich still.


Dat hett mi Spaß maakt.



Min Fründin reeb mi an ,"ich weiß gar nicht was ich dieses Jahr basteln kann". Ik weet wat, ober dat düt ik nich verraden.

Van dag kwam nu een Päcken mit Post. een grode Umschlag van min Fründin.


Wat meent ji, wo sük dat anföhlt  hett as ik dat Päckchen inne Hand hull.


genau…,ik doch, dat föhlt sük as min Päckchen an wat ik wechschickt har.


 Dor muss ik schmunzeln un an Hilligaobend laat ik mi överraschen.


Laat ji jö ok överraschen, man mutt nich allens weeten!


 


Leeve Gröten ,Elskeline



 

Ik överseet dat nich, min Fründin kann kin Platt, un ik will nix verraden.



2 Kommentare:

  1. Ne-, ich verrate auch nix,lach.Da hattest du ja eine super "Überraschung" zu Weihnachten erhalten,lach.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Liebe Helga, es freut mich sehr , das Du Elskeline besuchst und kommentierst. das passiert hier selten, es wird wohl gelesen, aber niemand traut sich, auch ein hochdeutscher Kommentar ist willkommen. Elskeline kann damit aber leben und wenn es anderen Spass macht zu lesen, dann bitte!!
      Meine Freundin hat mir einen wunderbaren Kalender gebastelt, so haben wir uns gegenseitig beglückt...lach.
      liebe Grüße zu Dir und ein gutes neues Jahr 2017, Elskeline...Du weißt schon, freue mich wenn du wieder kommst, dann lohnt sich das Einstellen,ich bemühe mich.

      Löschen